Wczytuję dane...
FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z działem FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – jest to zbiór najczęściej zadawanych pytań związanych z procesem składania i realizacji zamówień w sklepie z częściami do kontenerów na odpady kontenerowe.pl

1. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Od momentu zaksięgowania wpłaty za potwierdzone zamówienie najdłuższy możliwy czas jego realizacji to 14 dni. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu w przypadku dużych zamówień. Zwykle realizujemy wysyłki w ciągu 8 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

2. Czy można anulować zamówienie?

Obecnie, jeżeli nie wskazano inaczej na karcie danego produktu, wszystkie części do kontenerów są produkowane pod dane zamówienie. Jest to związane z dużą ilością różnych wersji danej części kontenera w zależności od jego producenta. Nasza firma nie produkuje na tzw. "na magazyn". W związku z tym zwracamy uwagę na rozważne składanie zamówień. Aby uniknąć dodatkowych pomyłek w naszym sklepie obowiązuje dwu-etapowy system składania zamówienia i jego anulowanie nie jest możliwe.

3. Jak składać zamówienie?

Wybierz interesujące Cię produkty dodając je do koszyka. Po skompletowaniu jego zawartości przejdź dalej klikając przycisk "DO KASY". Jeżeli byłeś już zarejestrowany w naszym sklepie z częściami do kontenerów na odpady, system poprosi cię o zalogowanie. Jeżeli nie masz jeszcze konta Użytkownika w kontenerowe.pl Kliknij Przycisk "Chcę się zarejestrować". Po zalogowaniu będziesz mógł potwierdzić adres dostawy oraz wybrać czy chcesz otrzymać fakturę VAT. Jeżeli nie zaznaczysz opcji "Faktura VAT" do zamówienia otrzymasz paragon zakupu. Kolejnym krokiem jest potwierdzenie poprawności Twojego zamówienia. Na karcie "Podsumowanie" system wyświetli zawartość zamówienia, ceny produktów powiększone o podatek VAT, a także teoretyczne koszty dostawy. Kliknięcie przycisku "Potwierdź zakup" spowoduje wygenerowania Zamówienia. Otrzymasz potwierdzenie jego przyjęcia na adres email użyty podczas rejestracji. Z uwagi na dużą różnorodność wersji części do kontenerów oraz możliwość wystąpienia niestandardowych kosztów wysyłki obsługa sklepu każdorazowo potwierdza zamówienia. Dopiero potwierdzone zamówienie jest podstawą zawartej umowy między Tobą a sklepem kontenerowe.pl Dopiero potwierdzone zamówienie jest podstawą do dokonania przez Ciebie płatności. Po jej otrzymaniu rozpocznie się proces jego realizacji.

4. Czy sklep wysyła zamówienia poza granice Polski?

Firma Apronox, będąca operatorem sklepu pod adresem kontenerowe.pl jest producentem części do kontenerów na odpady i transportowych i sprzedaje swoje produkty do odbiorców zagranicznych. Realizacja takich zamówień jest jednak realizowana bez wykorzystania systemy sklepu kontenerowe.pl. W celu złożenia takiego indywidualnego zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt na nasz adres email. Na tej podstawie będziemy mogli zaoferować ceny odpowiednie do wielkości zamówienia oraz przedstawimy rzeczywiste koszty dostawy.

5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Oczywiście. Podczas składania zamówienia zaznacz właściwą opcję.